Obsługa klienta w pigułce: jak sobie radzić w trudnym klientem? Szkolenia z obsługi reklamacji
Każdy, kto pracował w obsłudze klienta choćby raz trafił na osobę, z którą nie potrafił się porozumieć. Trudni klienci zdarzają się wszędzie: w małych sklepach, wielkich salonach sprzedażowych produktów luksusowych czy użytkownikach usług sportowych, komunikacyjnych i gastronomicznych. Szczególnie wrażliwą dziedziną działalności przedsiębiorstw jest obsługa reklamacji: w końcu to tam trafiają klienci, którzy z różnych względów są niezadowoleni z poziomu świadczonych usług lub produktów. Obsługa trudnego klienta wymaga cierpliwości, spokoju oraz pewnego życiowego doświadczenia i umiejętności rozwiązywania problemów.
Jeśli dopiero zaczynamy swoją przygodę z tego typu pracą, warto skorzystać w oferty szkolenia z obsługi reklamacji, które w dużym stopniu przygotuje nas do nowej roli. Na tego typu warsztatach poruszane są strategie przeprowadzania rozmów i prowadzenia negocjacji, ćwiczenia sytuacyjne prowadzone pod okiem doświadczonego praktyka i teoretyczna wiedza z zakresu postępowań reklamacyjnych. Ale szkolenia z obsługi reklamacji to także doskonała okazja dla innych grup pracowników: sprzedawcy znacząco mogą poprawić swoje kompetencje miękkie na tego typu zajęciach a praktyczne rady od wykładowców przydadzą się także w życiu codziennym.
Najnowsze komentarze