Propozycje silników zaburtowych do naszej łódki

Silniki zaburtowe są najlepszą opcją dla wielbicieli wodnych przygód, na których nie trzeba się wysilać. Powinni się nimi zainteresować również fani szybszej jazdy po akwenach, ponieważ, w zależności od mocy danego modelu, można sobie na taką przyjemność pozwolić. Silniki zaburtowe dzielą się na elektryczne i spalinowe. Wystarczy jedynie zdecydować, jaki zamontujemy w naszej łódce.

PRZYKŁADOWE MODELE DO ŁÓDEK I PONTONÓW

1. Silnik zaburtowy spalinowy ORTIN 1E40F
PARAMETRY:
TYP SILNIKA: 4 SUW.
1 CYLINDER
SYSTEM CHŁODZENIA POWIETRZEM
SPOSÓB STARTU – POCIĄGNIĘCIE LINKI ROZRUSZNIKA
ROZRUCH RĘCZNY
KOLUMNA S
ŚRUBA 40X30MM
DŁUGOŚĆ WAŁU 67CM
DŁUGOŚĆ RUMPLA 54CM
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 0.65L
RODZAJ PALIWA – BENZYNA 95
POJEMNOŚĆ OLEJU SILNIKOWEGO 0.08L
OBROTY BIEGU JAŁOWEGO 3000RPM
MAKSYMALNE MOC – 1.0KW/6500RPM
PRĘDKOŚĆ MAX. 15-18 KM/H

2. Silnik zaburtowy spalinowy CAPRAL T5L
PARAMETRY:
POJEMNOŚĆ 102ccm – 1 TŁOK
MOC 5KM (3,7KW)
ZBIORNIK PALIWA WEWNĘTRZNY 2,5 LITRA
PALIWO PB95+OLEJ
ROZRUCH RĘCZNY
BIEGI: 3 – PRZÓD, TYŁ I NEUTRALNY

3. Silnik zaburtowy BASS POLSKA BP-4720
PARAMETRY:
MOC 1,9KW – 2,6KM
MAKSYMALNE OBROTY 6500RPM
MIESZANKA OLEJ + BENZYNA 1:25
SILNIK 2 SUW.
SPRZĘGŁO ODŚRODKOWE
ROZRUCH RĘCZNY
ŚRUBA NAPĘDOWA 3-ŁOPATKOWA
ZABEZPIECZENIE PRZED URUCHOMIENIEM BIEGU

4. Silnik zaburtowy elektryczny HANGKAI ET55L
PARAMETRY:
NAPIĘCIE ZNAMIONOWE (V): 12
PRĘDKOŚĆ ZNAMIONOWA (R / MIN): 1370
PRĄD ZNAMIONOWY (A): 50
MOC ZNAMIONOWA (W): 610
MAKSYMALNA MOC ZNAMIONOWA (W): 650
DŹWIGNIA STERUJĄCA: TYP TELESKOPOWY
MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ (KM / H): 10
KRÓTKI WAŁEK 40 CM

5. Silnik zaburtowy MERCURY 115 ELPT SEAPRO
PARAMETRY:
MOC 86 KW / 115KM
OBROTY MAKSYMALNE 5000-5500 OBR/MIN
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA 2100 CM³
ROZRUCH ELEKTRYCZNY
BIEGI PRZÓD-LUZ-WSTECZNY
HYDRAULICZNE WSPOMAGANIE STERU
ALTERNATOR 12V 35A
WYMAGANE PALIWO ETYLINA BEZOŁOWIOWA MIN. 90 OKT.

6. Silnik zaburtowy EVINRUDE E25DPGL
PARAMETRY:
RODZAJ SILNIKA: RZĘDOWY 2-CYLINDROWY E-TEC Z WTRYSKIEM BEZPOŚREDNIM
ZAKRES OBROTÓW PRZY PEŁNYM OTWARCIU PRZEPUSTNICY: 5500-6000 OBR./MIN
ROZRUCH ELEKTRYCZNY LUB LINKA
STEROWANIE MECHANICZNE
WTRYSK BEZPOŚREDNI E-TEC Z TRYBEM SPALANIA WARSTWOWEGO NA NISKICH OBROTACH
NATĘŻENIE PRĄDU ALTERNATORA: 56 A (CAŁKOWITE)
UKŁAD KIEROWNICZY – MANETKA

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *